Be a part of storvik family

We are always looking for skilled and highly competent people. We offer exiting positions within mechanics, engineering, project management, accounting, sales and administration.

Who we are

Storvik is a global company offering solutions mainly to the aluminium industry, however we also provide our services to other process industry such as oil and gas, ferro/silicon plants and hydro power plants. We have locations in Norway, Iceland and Czech Republic with a global presence.

Why Storvik

We are a family company with family-based values and culture, we take care of our employees and you will find friendly colleagues where you can develop and contribute to achieving common targets and goals.

Why do we need you

The world and our industry are seeking smarter, better, more digital and sustainable solutions, people are our most valuable asset. Send us an e-mail or leave us your resume and we will get in touch.

See below open positions in Storvik.

Ordrekoordinator

Vi har voksende oppdragsmengde i vår støpegodsavdeling og søker nå etter ordrekoordinator. Vår avdeling er internasjonal med kontorer i flere land. Dersom du synes dette er spennende vil vi svært gjerne høre fra deg.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Ordrebehandling.
  • Innkjøp.
  • Fakturering.
  • Lagermottak, mottakskontroll, dokumentasjon og korrekt plassering av varer.
  • Planlegge og gjennomføre leveranse til sluttkunder, fra lager og fra produsent.
  • Kundekontakt og koordinering mot kunder.
  • Tilbudsarbeid.
  • Støttefunksjon til salg.

Ønsket kompetanse:

  • Relevant jobberfaring innen logistikk, økonomi eller supply chain.
  • Gode datakunnskaper.
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, på norsk og engelsk.
  • Erfaring fra prosessindustri.
  • Strukturert og nøyaktig.
  • Gode samarbeidsevner og relasjonsorientert.
  • Truckførerbevis t4

Hos oss får du:

  • Internasjonalt arbeidsmiljø.
  • Gode utviklingsmuligheter.
  • Høy grad av ansvar, frihet og fleksibilitet.
  • Konkurransedyktige betingelser.
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger.

 

Har du spørsmål vedrørende stillingen, kan du kontakte Ronny Reitan, 915 37 672.

ODA Connect AS er et rekrutterings og bemanningsselskap med nedslagsfelt i Møre og Romsdal og Trøndelag. Vi har lang erfaring fra bransjen samt DNV sertifiserte rådgivere for rekrutteringspersonell.

 

GÅ TIL SØKNADSSKJEMA

Daglig leder, avdeling Prosjekt & Engineering

Vi har dedikerte og dyktige ansatte med stor fagkunnskap og er nå på jakt etter en ambisiøs og drivende daglig leder til avdeling Prosjekt & Engineering. Dagens leder går over i ny rolle som Administrativ leder/Operations Manager når ny daglig leder for avdeling Prosjekt & Engineering er ansatt. Du får det overordnede ansvaret for et kompetent fagmiljø og daglig drift av en virksomhet med hovedfokus på prosessmetallindustrien, samt andre markeder som vannkraft, olje & gass og akvakultur. Vi ønsker oss en leder med god salgserfaring og forretningsforståelse, som er flink med folk og ønsker å videreutvikle avdelingen til et moderne kommersielt engineeringsmiljø.

Ansvarsområder

  • Personalansvar og ressursplanlegging
  • Budsjett- og rapporteringsansvar for avdelingsregnskap
  • Veilede og engasjere medarbeidere
  • Tilbuds- og kalkyleregning av nye prosjektoppdrag
  • Prosjektoppfølging: Økonomi, personal, kvalitet og HMS
  • Bistå med oppfølging av kunder og mersalg i prosjekter
  • Deltakelse i ledermøter, utviklingsmøter, prosjektmøter og befaringer

Kompetanse

Vi ser etter kandidater med salgserfaring, relevant høyere utdanning samt god praktisk og teknisk forståelse. Lang og relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning. Du har naturlig autoritet og trygghet, har ledererfaring og god økonomiforståelse. Du har gjerne erfaring fra prosessindustrien og har et godt utviklet nettverk. Du har god fremstillingsevne på engelsk og norsk, både muntlig og skriftlig.

Personlige egenskaper

  • Faglig stolthet og vilje til kontinuerlig læring
  • Løsnings- og resultatorientert
  • Selvstendig, strukturert og systematisk arbeidsstil
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Serviceinnstilt og utadvendt
  • Pålitelig og samarbeidsorientert
  • Evne til å håndtere mange oppgaver samtidig
  • Dette vil sammen med personlige egenskaper bli vektlagt i utvelgelsen.

Vi tilbyr spennende oppgaver og utviklingsmuligheter, stor grad av selvstendighet og et godt samarbeid med en kompetent og erfaren ledergruppe. En del reisevirksomhet til våre øvrige lokasjoner samt oppfølging av leverandører og kunder i Norge og internasjonalt må påregnes.

Du rapporterer til konsernsjef i Storvik-gruppen/DL i Storvik og arbeidsted er ved vårt hovedkontor på Sunndalsøra.

Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og et godt arbeidsmiljø. Du kommer til et konsern med 111 års lang historie, som er sulten på hva fremtiden har å by på.

Ta kontakt om du har lyst til å bidra til å videreutvikle vår virksomhet!

HVORFOR JOBBE HOS OSS?

For ytterligere informasjon kan du kontakte vår rådgiver i Headvisor AS Lars Jakob Arnøy, tlf. 907 69 045 eller konsernsjef i Storvik AS Stein Kjartan Vik, tlf. 995 75 786. Alle henvendelser behandles konfidensielt til annet er avtalt.

Søknadsfrist: Snarest

 

GÅ TIL SØKNADSSKJEMA

Opplæringsansvarlig

Vi ønsker å utvide vår satsning på lærlinger/praksiselever som en del av vår sosiale bærekraftstrategi. Vi søker derfor en dedikert medarbeider som har et ønske om å bidra til utformingen av fremtidens fagfolk.
Dette er en nyopprettet stilling der kandidaten i stor grad vil utforme stillingens innhold.

Hvem er du?

  • Du har god pedagogisk fremstillingsevne, er løsningsorientert og selvstendig.
  • Du har en evne til å motivere og veilede unge medarbeidere.Du har et stort fokus på HMS og erfaring fra praktisk HMS-arbeid.
  • Du har god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk.
  • Du har gode datakunnskaper.
  • Du har god teknisk forståelse og interesse for faget.
  • Har du praktisk erfaring/bakgrunn fra sveise-/platearbeid og/eller mekanisk bakgrunn vil det være en stor styrke.
  • Du er kjent med virkemiddelapparatet og har forståelse for offentlig forvaltning.
  • Du har forståelse for offentlig utdannelsessystemet, herunder grunnskole og videregående skole.
  • Du har gode kommunikasjons- og mellommenneskelige ferdigheter.

 

Hva vil dine arbeidsoppgaver være?

  • Jevnlig oppfølging av lærlinger/praksiselever.
  • Gjennomføring av oppfølgingssamtaler med skriftlig vurdering og planlegging.
  • Aktivt samarbeid med opplæringskontor og skoler.
  • Bistå med rekruttering av nye lærlinger.
  • Delta på messer og arrangementer for elever og lærlinger.
  • Ansvar for samarbeid med offentlige instanser innen utdanningssektoren.
  • Praktisk HMS-arbeid som å delta på WOK, vernerunder og oppfølging knyttet til dette.
  • Ta del i praktisk arbeid om det kreves.

 

Hos oss får du:

  • Gode utviklingsmuligheter.
  • Utfordrende og varierende arbeidsoppgaver.
  • Trivelig arbeidsmiljø.
  • Konkurransedyktige betingelser.
  • God pensjonsordning.

Søknadsfrist: 22.09.2024

Ved eventuelle spørsmål kan interesserte ta kontakt Aksel Sæsbøe, CEO, ODA Connect, M: 954 03 050, E: aksel@odaconnect.no

ODA Connect AS er et rekrutterings og bemanningsselskap med nedslagsfelt i Møre og Romsdal og Trøndelag. Vi har lang erfaring fra bransjen samt DNV sertifiserte rådgivere for rekrutteringsperson.

GÅ TIL SØKNADSSKJEMA

 

Our main office location in Sunndal