Be a part of storvik family

We are always looking for skilled and highly competent people. We offer exiting positions within mechanics, engineering, project management, accounting, sales and administration.

Who we are

Storvik is a global company offering solutions mainly to the aluminium industry, however we also provide our services to other process industry such as oil and gas, ferro/silicon plants and hydro power plants. We have locations in Norway, Iceland and Czech Republic with a global presence.

Why Storvik

We are a family company with family-based values and culture, we take care of our employees and you will find friendly colleagues where you can develop and contribute to achieving common targets and goals.

Why do we need you

The world and our industry are seeking smarter, better, more digital and sustainable solutions, people are our most valuable asset. Send us an e-mail or leave us your resume and we will get in touch.

See below open positions in Storvik.

Prosjektleder avd. Sunndalsøra

Kan du tenke deg å jobbe i en spennende bedrift med stor vekst?

Arbeidsoppgaver:

  • Lede og styre all aktivitet i tildelt prosjekt.
  • Følge opp prosjekt og leveranser ift. Fremdrift, kostnader, HMS og kvalitet.
  • Budsjett- og resultatansvar for prosjekt.
  • Lede og motivere prosjektgruppen til å nå avtalte mål.
  • Identifisere og utvikle muligheter for videre forretningsutvikling i prosjektet.
  • Bidra til kontinuerlig forbedring i prosjektet og selskapet generelt.
  • Rapportere og kommunisere prosjektstatus internt og eksternt.
  • Muligheter for noe reisevirksomhet.

Ønsket kompetanse:

  • Relevant universitets/høyskoleutdanning innenfor tekniske fag. Økonomisk tilleggsutdannelse er en fordel.
  • Lang relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse.
  • Erfaring innen anskaffelser og ulike kontraktsformer er en fordel.
  • Økonomisk tilleggsutdannelse er en fordel.
  • Lang relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse.
  • Gode datakunnskaper.
  • Strukturert og nøyaktig.
  • Gode samarbeidsevner og relasjonsorientert.
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, på norsk og engelsk.

Vi tilbyr:

  • Internasjonalt, dynamisk og inkluderende arbeidsmiljø.
  • Et sterkt fagmiljø, med muligheter for faglig og personlig utvikling.
  • Konkurransedyktige betingelser.
  • Internasjonalt arbeidsmiljø.
  • En spennende rolle i et selskap i vekst
  • Fleksibilitet fremmer trivsel og produktivitet. Vi støtter våre ansatte i å finne balansen.

 

ODA Connect håndterer rekrutteringen for denne stillingen på vegne av Storvik. Har du spørsmål vedrørende stillingen, kan du kontakte Øyvind Nordvik, 95 18 01 43

 

SØK PÅ STILLINGEN HER

Innkjøper avd. Sunndalsøra

Kan du tenke deg å jobbe i en spennende bedrift med stor vekst?

Arbeidsoppgaver

  • Operativt innkjøpsarbeid.
  • Samarbeide med andre avdelinger for å sikre vareflyt og optimal lagerstyring.
  • Sikre at retningslinjer for innkjøp overholdes.
  • Utvikling og oppfølging av leverandører, nasjonalt og internasjonalt.
  • Holde seg oppdatert på markedstrender og prisutvikling.
  • Videreutvikling av avdelingens systemer og rutiner.
  • Være en del av prosjektteamet i rollen som prosjektinnkjøper.
  • Produksjonsoppfølging.

Ønsket kompetanse

  • ​​​​​​Relevant utdanning innen innkjøp, logistikk, økonomi eller lignende.
  • Erfaring fra innkjøp, gjerne fra industri eller produksjonsbedrift.
  • Erfaring med ERP systemer, og ellers gode IT-ferdigheter.
  • Teknisk forståelse.
  • Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk.
  • Serviceinnstilt og med gode samarbeidsevner.

Vi tilbyr

  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling.
  • En fleksibel arbeidshverdag.
  • Internasjonalt arbeidsmiljø.
  • Konkurransedyktige betingelser.
  • En spennende rolle i et selskap i vekst.

 

ODA Connect håndterer rekrutteringen for denne stillingen på vegne av Storvik. Har du spørsmål vedrørende stillingen, kan du kontakte Øyvind Nordvik, 95 18 01 43

 

SØK PÅ STILLINGEN HER

Our main office location in Sunndal