Be a part of storvik family

We are always looking for skilled and highly competent people. We offer exiting positions within mechanics, engineering, project management, accounting, sales and administration.

Who we are

Storvik is a global company offering solutions mainly to the aluminium industry, however we also provide our services to other process industry such as oil and gas, ferro/silicon plants and hydro power plants. We have locations in Norway, Iceland and Czech Republic with a global presence.

Why Storvik

We are a family company with family-based values and culture, we take care of our employees and you will find friendly colleagues where you can develop and contribute to achieving common targets and goals.

Why do we need you

The world and our industry are seeking smarter, better, more digital and sustainable solutions, people are our most valuable asset. Send us an e-mail or leave us your resume and we will get in touch.

See below open positions in Storvik.

Teknisk innkjøper avd. Sunndaløra

Storvik har hovedkontor på Sunndalsøra, og har i tillegg kontorer i Kristiansund, Mosjøen, Reykjavik, Krasnodar og Praha. Storvik har omkring 120 ansatte, og har kunder over hele verden – med hovedvekt i Europa, Midtøsten, Russland, Canada og USA.
Storvik hjelper prosessindustrien og spesielt aluminiumsindustrien med å utvikle mer effektive operasjoner og bærekraftig verdi med ekspertise innen:

– Maskinbygging, fabrikasjon, drift, vedlikeholdstjenester og modifikasjon av mekaniske konstruksjoner og installasjoner;
– Vedlikeholdstjenester og modifikasjon av elektrotekniske installasjoner og automasjonsanlegg;
– Ingeniør- og konstruksjonstjenester, prosjektledelse og leveranse av flerfaglige entrepriser; og
– Design, produksjon, material administrasjon, markedsføring og salg av støpejern- og stålprodukter.

Kan du tenke deg å jobbe i en spennende bedrift med stor vekst?

Arbeidsoppgaver

>>Operativt innkjøpsarbeid.
>>Sikre at retningslinjer for innkjøp overholdes.
>>Utvikling og oppfølging av leverandører, nasjonalt og internasjonalt.
>>Videreutvikling av avdelingens systemer og rutiner.
>>Produksjonsoppfølging.
>>Støtte til salg og service.

Ønsket kompetanse

>>​​​​​​Utdannelse på høyere nivå, og gjerne innen økonomi eller tekniske fag.
>>Relevant erfaring, og gjerne fra prosessindustri. Dette kan kompensere for formell utdannelse.
>>Erfaring med ERP systemer, og ellers gode IT-ferdigheter.
>>Teknisk forståelse.
>>Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk.
>>Serviceinnstilt og med gode samarbeidsevner.

Vi tilbyr

>>Frihet til å kunne velge spennende arbeidsoppgaver.
>>Internasjonalt arbeidsmiljø.
>>Gode pensjons- og forsikringsordninger.

Vårt rekrutteringsbyrå, ODA Connect, håndterer søknader for denne stillingen. For å søke vennligst følg lenken under.

SØK HER

Our main office location in Sunndal