Bli en del av Storvik

Vi leter alltid etter dyktige og kompetente medarbeidere. Vi tilbyr spennende stillinger innen mekanikk, engineering, prosjektledelse, regnskap, salg og administrasjon.

Hvem vi er

Storvik er et globalt selskap som tilbyr løsninger hovedsakelig til aluminiumsindustrien, men vi leverer også våre tjenester til annen prosessindustri som olje og gass, ferro / silisiumanlegg og vannkraftverk. Vi har lokaliteter i Norge, Island og Tsjekkia med en global tilstedeværelse.

Hvorfor Storvik

Vi er en familiebedrift med familiebaserte verdier og kultur, vi tar vare på våre ansatte og du finner vennlige kolleger hvor du kan utvikle deg og bidra til å oppnå felles mål.

Hvorfor trenger vi deg

Verden og industrien vår søker smartere, bedre, mer digitale og bærekraftige løsninger, mennesker er vår mest verdifulle ressurs. Send oss en e-post eller legg igjen din CV så tar vi kontakt.

Se nedenfor ledige stillinger i Storvik.

Prosjektleder avd. Sunndalsøra

Kan du tenke deg å jobbe i en spennende bedrift med stor vekst?

Arbeidsoppgaver:

  • Lede og styre all aktivitet i tildelt prosjekt.
  • Følge opp prosjekt og leveranser ift. Fremdrift, kostnader, HMS og kvalitet.
  • Budsjett- og resultatansvar for prosjekt.
  • Lede og motivere prosjektgruppen til å nå avtalte mål.
  • Identifisere og utvikle muligheter for videre forretningsutvikling i prosjektet.
  • Bidra til kontinuerlig forbedring i prosjektet og selskapet generelt.
  • Rapportere og kommunisere prosjektstatus internt og eksternt.
  • Muligheter for noe reisevirksomhet.

Ønsket kompetanse:

  • Relevant universitets/høyskoleutdanning innenfor tekniske fag. Økonomisk tilleggsutdannelse er en fordel.
  • Lang relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse.
  • Erfaring innen anskaffelser og ulike kontraktsformer er en fordel.
  • Økonomisk tilleggsutdannelse er en fordel.
  • Lang relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse.
  • Gode datakunnskaper.
  • Strukturert og nøyaktig.
  • Gode samarbeidsevner og relasjonsorientert.
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, på norsk og engelsk.

Vi tilbyr:

  • Internasjonalt, dynamisk og inkluderende arbeidsmiljø.
  • Et sterkt fagmiljø, med muligheter for faglig og personlig utvikling.
  • Konkurransedyktige betingelser.
  • Internasjonalt arbeidsmiljø.
  • En spennende rolle i et selskap i vekst
  • Fleksibilitet fremmer trivsel og produktivitet. Vi støtter våre ansatte i å finne balansen.

 

ODA Connect håndterer rekrutteringen for denne stillingen på vegne av Storvik. Har du spørsmål vedrørende stillingen, kan du kontakte Øyvind Nordvik, 95 18 01 43

 

SØK PÅ STILLINGEN HER

Innkjøper avd. Sunndalsøra

Kan du tenke deg å jobbe i en spennende bedrift med stor vekst?

Arbeidsoppgaver

  • Operativt innkjøpsarbeid.
  • Samarbeide med andre avdelinger for å sikre vareflyt og optimal lagerstyring.
  • Sikre at retningslinjer for innkjøp overholdes.
  • Utvikling og oppfølging av leverandører, nasjonalt og internasjonalt.
  • Holde seg oppdatert på markedstrender og prisutvikling.
  • Videreutvikling av avdelingens systemer og rutiner.
  • Være en del av prosjektteamet i rollen som prosjektinnkjøper.
  • Produksjonsoppfølging.

Ønsket kompetanse

  • ​​​​​​Relevant utdanning innen innkjøp, logistikk, økonomi eller lignende.
  • Erfaring fra innkjøp, gjerne fra industri eller produksjonsbedrift.
  • Erfaring med ERP systemer, og ellers gode IT-ferdigheter.
  • Teknisk forståelse.
  • Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk.
  • Serviceinnstilt og med gode samarbeidsevner.

Vi tilbyr

  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling.
  • En fleksibel arbeidshverdag.
  • Internasjonalt arbeidsmiljø.
  • Konkurransedyktige betingelser.
  • En spennende rolle i et selskap i vekst.

 

ODA Connect håndterer rekrutteringen for denne stillingen på vegne av Storvik. Har du spørsmål vedrørende stillingen, kan du kontakte Øyvind Nordvik, 95 18 01 43

 

SØK PÅ STILLINGEN HER