Bli en del av Storvik

Vi leter alltid etter dyktige og kompetente medarbeidere. Vi tilbyr spennende stillinger innen mekanikk, engineering, prosjektledelse, regnskap, salg og administrasjon.

Hvem vi er

Storvik er et globalt selskap som tilbyr løsninger hovedsakelig til aluminiumsindustrien, men vi leverer også våre tjenester til annen prosessindustri som olje og gass, ferro / silisiumanlegg og vannkraftverk. Vi har lokaliteter i Norge, Island og Tsjekkia med en global tilstedeværelse.

Hvorfor Storvik

Vi er en familiebedrift med familiebaserte verdier og kultur, vi tar vare på våre ansatte og du finner vennlige kolleger hvor du kan utvikle deg og bidra til å oppnå felles mål.

Hvorfor trenger vi deg

Verden og industrien vår søker smartere, bedre, mer digitale og bærekraftige løsninger, mennesker er vår mest verdifulle ressurs. Send oss en e-post eller legg igjen din CV så tar vi kontakt.

Se nedenfor ledige stillinger i Storvik.

Daglig leder, avdeling Prosjekt & Engineering

Vi har dedikerte og dyktige ansatte med stor fagkunnskap og er nå på jakt etter en ambisiøs og drivende daglig leder til avdeling Prosjekt & Engineering. Dagens leder går over i ny rolle som Administrativ leder/Operations Manager når ny daglig leder for avdeling Prosjekt & Engineering er ansatt. Du får det overordnede ansvaret for et kompetent fagmiljø og daglig drift av en virksomhet med hovedfokus på prosessmetallindustrien, samt andre markeder som vannkraft, olje & gass og akvakultur. Vi ønsker oss en leder med god salgserfaring og forretningsforståelse, som er flink med folk og ønsker å videreutvikle avdelingen til et moderne kommersielt engineeringsmiljø.

Ansvarsområder

  • Personalansvar og ressursplanlegging
  • Budsjett- og rapporteringsansvar for avdelingsregnskap
  • Veilede og engasjere medarbeidere
  • Tilbuds- og kalkyleregning av nye prosjektoppdrag
  • Prosjektoppfølging: Økonomi, personal, kvalitet og HMS
  • Bistå med oppfølging av kunder og mersalg i prosjekter
  • Deltakelse i ledermøter, utviklingsmøter, prosjektmøter og befaringer

Kompetanse

Vi ser etter kandidater med salgserfaring, relevant høyere utdanning samt god praktisk og teknisk forståelse. Lang og relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning. Du har naturlig autoritet og trygghet, har ledererfaring og god økonomiforståelse. Du har gjerne erfaring fra prosessindustrien og har et godt utviklet nettverk. Du har god fremstillingsevne på engelsk og norsk, både muntlig og skriftlig.

Personlige egenskaper

  • Faglig stolthet og vilje til kontinuerlig læring
  • Løsnings- og resultatorientert
  • Selvstendig, strukturert og systematisk arbeidsstil
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Serviceinnstilt og utadvendt
  • Pålitelig og samarbeidsorientert
  • Evne til å håndtere mange oppgaver samtidig
  • Dette vil sammen med personlige egenskaper bli vektlagt i utvelgelsen.

Vi tilbyr spennende oppgaver og utviklingsmuligheter, stor grad av selvstendighet og et godt samarbeid med en kompetent og erfaren ledergruppe. En del reisevirksomhet til våre øvrige lokasjoner samt oppfølging av leverandører og kunder i Norge og internasjonalt må påregnes.

Du rapporterer til konsernsjef i Storvik-gruppen/DL i Storvik og arbeidsted er ved vårt hovedkontor på Sunndalsøra.

Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og et godt arbeidsmiljø. Du kommer til et konsern med 111 års lang historie, som er sulten på hva fremtiden har å by på.

Ta kontakt om du har lyst til å bidra til å videreutvikle vår virksomhet!

HVORFOR JOBBE HOS OSS?

For ytterligere informasjon kan du kontakte vår rådgiver i Headvisor AS Lars Jakob Arnøy, tlf. 907 69 045 eller konsernsjef i Storvik AS Stein Kjartan Vik, tlf. 995 75 786. Alle henvendelser behandles konfidensielt til annet er avtalt.

Søknadsfrist: Snarest

 

GÅ TIL SØKNADSSKJEMA